Reklam layihamları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi yürekin, dayanıklı çok bileğteamülkeni kullanmaktadır. Mütehavvil derken; mizah, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı vakalar, âlem, yüksek yaşam standartları, rahatlık, ön, sonra teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Tekmil bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş başüstüneğu, yeni veya doğrusu pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya ikna etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, yalnızca satın transfer davranışını göstermelerini peylemek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı ammaçlara yönelik amma nihai garaz, her hengâm daha zait satış olmakla yan yana, çoğunlukla, reklamın ammaçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın özge markalara yeğleme edilmesini peylemek olabilmektedir. Bunlarla yan yana, firmaların içtimai sorum namına veya kendileriyle dayalı çıkan herhangi bir düşünceyi korumak veya reddetmek namına mimarilabilmektedir. Tekmil bu tarz şeylerin tasar çizimı mimarilırken, en zait önem taşıyan mevzu, inandırıcı bir şekilde teamüllenmesidir. Kimisi reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Kimisi konusundan dolayı, birtakımı teamüllenme biçiminden dolayı, birtakımı bile seçilen tasar çizim tarafından dolayı, insanoğluı ikna etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda dert, birtakımı hengâm kullanılan oyuncuların toplum içerisinde ehil başüstüneğu konumla dayalı olabilirken birtakımı hengâm kontralıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Zıtlıklı diyaloglarla örülen layihamların ikna etmekten ırak olmasının bir özge sebebi bile, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğası gereği, söylenenlerden çok gördüklerine daha çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, özge türlere bakarak daha azca ikna edicidir. Manzaralerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek anlatan, çok azca cümle veya ifadelerin konum aldığı reklam türleri daha çok inandırıcı olmaktadır. öbür türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir ağırlık unsurunun gölgesi şeşnda kalmasındandır. öbür bir ifadeyle, daha çelimlü bir ağırlık yaratabilmek yürekin, reklamlarda kullanılan mizah, ahenkli haller, yüksek yaşam standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Böyle durumlarda insanoğlu, ağırlık unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lazım bırakmadan kabul ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, tayflerin başüstüneğu, fotoğrafğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasar çizim biçimleridir. Tüketiciler bu tip layihamları izlerken hem etkilenmekte hem bile gördükleri şeylere inanmaktadır. Mafevkda kelimeünü ettiğimiz ağırlık unsurları gerçekte harbi seçilmektedir. Ama burada dert, onların kullanılma biçimi olmakla yan yana, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. şu demek oluyor ki seçilen ağırlık unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere ehil olması gerekmektedir. Lakin genel olarak reklamlar inandırıcı yürütmek zorundadır. Bunun indinde sükselı bir reklam kurmanın asıl şart şurtı garaz kitleye seslenme buyurmak, bu garaz kitle ile empati kurarak kampanya tekvin etmek büyük behre sahibidir. Böylecene garaz kitle(ler) markayı ve ürünü daha çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).