thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizgiyecekü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca faaliyet ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı geçmek sinein en münteşir kullanılan dijital pazarlama yayınlarının inceliklı açıklamalarını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en eski ve en uz bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu değinti noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak sinein sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı esasarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine kontaklar ve uran özetler evet da iş özetleri karşı malumat sineerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını temin etmek sinein kıymetiharbiye çıkarmak nazik örutubet taşır. Kişiye özel sineerik ve alaka çekici teklifler iştirakı tasarruf etmek dair çok kâre yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve alaka çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir denge sağlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en meşakkatlilü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Sefahat ve muayene sinein videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C sineerik pazarlama stratejilerinin senelerdir korner taşı konumunda. Video pay etmek, içeriğinizi elan bir tomar insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yüz sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal medya yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment teşvik edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği alaka çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, belirli bir garaz kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan sargılantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Feysbuk hala dünyanın en koca toplumsal medya platformudur. Twitter B2B almaçları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün er aşamalarında B2B almaçları ile sargılantı sağlamak sinein harika bir önem. Her toplumsal medya platformu farklı sineerik türlerine malik olsa da tümü oldukça videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle sineerik oluştururken bunları toplumsal medya üzerinden nasıl gidermek istediğinizi her mevsim görüş önünde bulundurun ve buna bakarak kodifikasyon kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği sinein, pazarlamacılar var olan her platformdan en uz şekilde istismar etmek sinein dijital pazarlama taktiklerini mütemadi uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir tomar hareketli kullanıcıevet malik. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanı sıra kısaltarak ileti, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Lakin toplumsal medyada evetğu kadar mesajlar kısaltarak ve öz olursa ruhlu hale gelir. Pazarlama ekipleri, sadece metin sineaziz kısaltarak ileti hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif sineerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar alaka çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, içeriğiniz garaz kitlenizin amaç ve alaka düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme sinein kıymetiharbiye sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, malumat görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, sava bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital defa kartları kadar sineerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm sineeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylelikle, kontrol neticelerinda elan mürtefi sıralarda ve elan kesif görülür, içeriğinize trafik arkaışı esenlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna bağlıdır. Web içeriğinizde uz meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir tomar sözcükten oluşan ifadeler) harcamak SEO’nuzu elan uz hale getirir, trafik ve devirtürme dair elan mürtefi skorlar esenlar. Mürtefi itibarlı üçüncü yüz sayfalardan organik kontaklar kaplamak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir kontakya gelen her tıklama sinein ödeme kuruluşlır. Taharri motorları ve çoğu toplumsal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin sineerik temizışlarında sahnelenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), koca tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metin) ve sargılantı göstermesi sinein kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çaldatmaışmasıyla tanıtabilir. üste web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tahminını (elan bir tomar tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir